biggestloserspjutsbygd

Taktiksnack

Kategori: Allmänt



För Åse Gustavsson har det så här långt gått bra.
- Mina förväntningar är att uppnå mitt mål att platsa på pallen. Men med många män i utmaningen, så få jag ligga på hårt.

Åse har verkligen hjälp av Anders kostråd och ser ljust på tävling.
- Jag följer kostschemat och tränar när jag hinner med. 
Dessutom har Åse en hund, Herbie, som behöver daglig motion så varje dag blir det minst en långpromenad. I början kände Åse att det gick lite tungt men nu har det lossnat tycker hon.

För Åse tog det tre dagar att bli av med suget. Det svåraste med tävlingen är att avstå pastan. Man är ju uppfödd på pasta och skapat ett pastamissbruk som är svårt att bryta. Den sjunde dagen får det bli spagetti och köttfärssås!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: