biggestloserspjutsbygd

Taktiksnack

Kategori: Allmänt



Sofie Tilving har även hon satt full fart med målet inställt på vinsten i Biggest Loser Spjutsbygd. Läsken har bytts ut mot vatten och eftersom Sofie själv kallar sig matglad så försöker hon nu också ha stenkoll på vad hon stoppar i sig.
- Min taktik i Biggest loser Spjutsbygd var i början att räkna points, alltså att tänka på vad jag äter och hur mycket. Jag slutade dricka läsk och började dricka vatten, som jag egentligen avskyr. Man får ju ta tag i sin kropp innan förfallet är ett totalt faktum, säger Sofie.

På träningsfronten är dagliga promenader det som står högst på listan.
- Förhoppningen är att jag ska klara mig utan Wellnes hårda gym och det hemska matschemat, som jag fick igår och börjar med idag. Jag hoppas jag överlever svälten.

Även om hårda gympass just nu kanske inte ligger högst upp på Sofies lista med favoritträning så kan hon ändå tänka sig att lägga en del av vinstsumman på just detta.
- Om jag mot all förmodan skulle vinna så skulle jag nog lägga lite av pengarna på ett nytt gymkort efter sommaren, sedan resten på en ny bil!

Vi önskar Sofie stort lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: